Naar de inhoud

Alternatieve Vierdaagse genomineerd voor SponsorRing

De Alternatieve Vierdaagse is met sponsor Univé genomineerd voor de SponsorRingen 2020. Deze ringen worden jaarlijks toegekend aan de beste sponsorcases in ons land. Alle winnaars worden bekend gemaakt tijdens een Online Awardshow op maandag 1 maart 2021.

De SponsorRing is een Nederlandse vakprijs voor succesvolle sponsoring. Jaarlijks worden bronzen, zilveren en gouden ringen toegekend voor de beste sponsorcases in vier categorieën (Sport, Maatschappij, Media, Cultuur & Entertainment). 

Daarnaast is er een gouden ring voor vijf specialismen  (PR-inhaker, Business Case, Innovatie, Creativiteit en Sponsorplatform), voor een Langlopend Partnership, voor de Sponsorpersonality van het Jaar en voor de beste Smart Budget Case.

Genomineerden categorie Sport

De Alternatieve Vierdaagse werd vorig jaar georganiseerd door KWBN en sportmarketingbureau House of Sports, met Univé als belangrijke sponsor. Aan het ‘digitale’ evenement deden van 21 t/m 24 juli 2020 ruim 20.000 wandelaars mee. Die liepen bij elkaar opgeteld ruim 1,3 miljoen kilometer.

De andere genomineerden in de categorie Sport zijn Droomparken & Feyenoord, de NN Running Day en PSV & Brainport Eindhoven. Voor de genomineerden in de overige categorieën zie dit bericht van SponsorReport

 

Eerdere berichten

  • februari 2021
  • december 2020
  • november 2020
  • oktober 2020
  • september 2020
  • augustus 2020