Naar de inhoud

KWBN zoekt medewerker Klantenservice - Telefonist

Ben jij het nieuwe visitekaartje van KWBN? Ter versterking van de afdeling Klantenservice (team klantmanagement) zoeken wij per direct een medewerker klantenservice – telefonist. Is klantgerichtheid jouw tweede natuur en heb je ervaring met het professioneel afhandelen van klantvragen? Dan zijn we mede namens al onze leden, lidorganisaties en andere wandelfans op zoek naar jou.

Wie zijn wij?

Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) is de community voor wandelen in Nederland. Wij geloven er heilig in dat wandelen in al haar verschijningsvormen bijdraagt aan een gezonder en vitaler Nederland. Daarom zien wij het als onze verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk Nederlanders op een verantwoorde manier aan het wandelen te krijgen en te houden.

Wij zijn een landelijke koepelorganisatie met 55.000 aangesloten wandelaars en 1.100 aangesloten wandelorganisaties. Zij organiseren jaarlijks ruim 1.600 wandelevenementen, waaronder 580 Avondvierdaagsen. Jaarlijks bereiken zij daarmee ruim 1 miljoen wandelaars. Onze producten en diensten zijn gericht op onze leden en lidorganisaties, maar evenzeer op de steeds grotere groep wandelconsumenten en –fans.

Vacature

Ter versterking van de afdeling Klantenservice (team klantmanagement) zoeken wij per direct een:

medewerker klantenservice – telefonist (24 uur)


Wat doet het team klantmanagement?

De medewerkers van het team klantmanagement zijn het visitekaartje van KWBN. Zij vormen een echt front office waar alle binnenkomende vragen snel, vakkundig en servicegericht worden afgehandeld. Bij voorkeur zelfstandig en anders in samenspraak met collega’s van andere afdelingen. Het team analyseert klantvragen, doet voorstellen voor verbetering van producten en diensten en draagt bij aan de ontwikkeling en uitvoering daarvan.

Wat ga je doen als medewerker klantenservice - telefonist?
Jouw belangrijkste taak is het realiseren van klanttevredenheid. Daartoe handel je alle vragen van wandelaars, wandelorganisaties en andere klanten professioneel af en registreer je de klantcontacten in onze systemen. Je onderneemt direct actie wanneer de situatie daar om vraagt en bent scherp op signalen en trends. Waar mogelijk kom je met suggesties en oplossingsrichtingen, die je bespreekt met team en collega’s. Je kent onze dienstverlening, producten en diensten, of bent in elk geval in staat om je deze kennis snel eigen te maken.

Wie ben jij?
Klantgerichtheid is jouw tweede natuur: jij maakt klanten blij! Steeds weer tover je met plezier een lach op hun gezicht. Je bent spontaan, enthousiast, flexibel en communicatief zeer vaardig. Werken in een hectische omgeving vind je een uitdaging en in jouw beleving bestaan er geen ‘lastige’ klanten. Je werkt graag in een team en schakelt tegelijkertijd gemakkelijk tussen situaties waarin je zelfstandig functioneert en samenwerkt. Wij vragen minimaal 2-3 jaar ervaring in het werken met direct klantencontact in een dynamische professionele omgeving.

Arbeidsvoorwaarden
In eerste instantie ga je voor een jaar aan de slag. Bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden is contractverlenging mogelijk. De functie is gewaardeerd in schaal 6 van de CAO Sport. Daarnaast werkt KWBN volop aan de ontwikkeling van de eigen medewerkers. Standplaats is Nijmegen.

Contact en reageren

Ben je enthousiast? En wil je graag werken in een groeiende organisatie? Stuur dan een korte motivatiebrief en CV naar r.dekrijger@kwbn.nl. We ronden de selectieprocedure op 22 februari a.s. – of zoveel eerder als mogelijk – af. Ben er dus snel bij!

Meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Roel de Krijger (manager Klantenservice): 06 38755727. Meer weten over KWBN? Neem dan een kijkje op www.kwbn.nl en www.wandel.nl.

Vacature doorsturen naar een geschikte kandidaat? Download hier dan de pdf met de vacaturetekst

DE SOLLICITATIETERMIJN VOOR DEZE VACATURE IS INMIDDELS VERSTREKEN; HET HEEFT GEEN ZIN MEER OM HIER NOG OP TE REAGEREN! SOLLICITANTEN KRIJGEN IN DE WEEK VAN 6-10 FEBRUARI NADER BERICHT.

 

 

Eerdere berichten

Inloggen extranet


  • Hi-Tec 2014
    Vrijbuiter Samen buiten
    OAD
    Nederlandse Loterij