Naar de inhoud

Regio Overijssel Flevoland

Samenwerking KWBN en Supporter van Sport (Univé)

Samen digitaal actief tijdens de Vierdaagse

KWBN en Supporter van Sport (Univé) voeren rondom de Vierdaagse Nijmegen 2018 een digitale activatie uit onder Vierdaagse-deelnemers. Dit gebeurt onder begeleiding van House of Sports, dat Univé al meer dan 15 jaar adviseert op het gebied van strategie, activatie en zichtbaarheid binnen de sport.

Doelstelling van de samenwerking is om de content en verhalen rondom Via Vierdaagse en de Vierdaagse maximaal te verspreiden onder de wandelaars. Zo willen we de wandelsport nog meer op de kaart zetten. Voorbeelden van activiteiten tijdens de Vierdaagse zijn:

NOS-billboarding
Vanaf maandag 16 juli 2018 een NOS-billboard voor en na de uitzendingen van NOS Studio Sport en het NOS Sportjournaal.

Vierdaagse Win-actie
Van woensdag 4 juli t/m woensdag 18 juli 2018 maken deelnemers kans op een weekend Droomparken. Deze actie communiceren we via de kanalen van KWBN. Univé zet extra radiozendtijd in om de campagne te ondersteunen.

Vierdaagse storytelling
Van dinsdag 16 t/m vrijdag 20 juli 2018 maken we een sfeerverslag van de Vierdaagse met behulp van video’s en foto’s. We maken videoverhalen van Via Vierdaagse-deelnemers en een vlogger/influencer zorgt voor extra bereik. Uiteraard delen we alle content via de kanalen van KWBN.

Na de Vierdaagse
Na de Vierdaagse maken we een after-movie en delen we fotocontent. Film en foto’s vind je van zaterdag 21 juli tot en met woensdag 1 augustus 2018 via de kanalen van KWBN.

KWBN verwacht veel van deze samenwerking, dus houd onze online kanalen (website, nieuwsbrief en sociale media Wandel.nl) in de gaten om de campagne te volgen.

Eerdere berichten

  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018

Inloggen extranet


  • Vrijbuiter Samen buiten
    OAD
    Nederlandse Loterij