Nieuws
Gijs van Puijenbroek versterkt Strategieteam KWbN
Per 1 juni verwelkomen we Gijs van Puijenbroek als nieuwe collega binnen het team van Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN).
Per 1 juni verwelkomen we Gijs van Puijenbroek als nieuwe collega binnen het team van Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN).
Gijs is bepaald geen onbekende voor ons. Vanuit de intensieve samenwerking met digitaal marketingbureau Techonomy, waar Gijs de afgelopen 9 jaar werkte, was hij al nauw betrokken bij KWbN. Zo leverde hij onder andere een bijdrage aan de ontwikkeling van ons strategische meerjarenbeleidsplan 2025-2028. Nu kiest Gijs ervoor om zich volledig te verbinden aan onze missie: mensen in beweging brengen via wandelen!
Gijs brengt een schat aan ervaring mee op het gebied van digitale strategie, marketing en technologie. Hij werkte aan klantreizen en proposities voor onder meer KNVB, Intersport, Vattenfall, CNV en Fonds Gehandicaptensport. Bij deze laatste organisatie was hij onder andere nauw betrokken bij de ontwikkeling van het platform unieksporten.nl. Binnen KWbN gaat Gijs een sleutelrol vervullen in het verder uitbouwen van onze marketingstrategie, digitale klantreis en de ontwikkeling van nieuwe verdienmodellen via onder andere Wandel.nl.
Zijn motivatie? Gijs ziet in KWbN een unieke kans om zijn expertise niet alleen in te zetten voor digitale groei, maar ook voor maatschappelijke impact. Hij gelooft in de kracht van wandelen als verbindende, gezonde en laagdrempelige manier van bewegen – en in de rol van KWbN om zo Nederland op grote schaal in beweging te brengen en fitter en vitaler te maken.
Deze overstap markeert niet het einde, maar juist een verdieping van onze relatie met Techonomy. We blijven intensief samenwerken en bouwen verder op hun kennis, expertise en strategisch inzicht – onmisbaar voor onze ambities met Wandel.nl en daarbuiten.