Direct naar de content Direct naar de hoofdnavigatie Direct naar de footer
Lid worden

Nieuws

Bronzen SponsorRing voor Alternatieve Vierdaagse

Sponsoring van De Alternatieve Vierdaagse heeft verzekeraar Univé een bronzen SponsorRing 2020 opgeleverd. Dat werd maandag 1 maart bekend tijdens een online awardshow. Die show werd gepresenteerd door Shelley Sterk en op afstand gevolgd door 600 sponsorprofessionals. Vanwege de coronamaatregelen worden alle SponsorRingen 2020 pas volgende week daadwerkelijk uitgereikt.

De SponsorRingen zijn een Nederlandse vakprijs voor succesvolle sponsoring. Jaarlijks worden bronzen, zilveren en gouden ringen toegekend voor de beste sponsorcases in vier categorieën: Sport, Maatschappij, Media, Cultuur & Entertainment. Daarnaast zijn er gouden ringen voor een Langlopend Partnership, voor de Sponsorpersonality van het Jaar en voor de beste Smart Budget Case. Vanwege een 20-jarig jubileum waren er dit jaar bovendien nog extra gouden ringen voor vijf specialismen.

Schoolvoorbeeld van omdenken

De Alternatieve Vierdaagse en Univé dongen mee naar de SponsorRingen in de categorie Sport. ‘Deze sponsorcase is het schoolvoorbeeld van omdenken in coronatijd’, aldus het juryrapport. ‘Eenvoudig, maar doeltreffend en met mooie resultaten. Bovendien relevant gemaakt voor een bredere doelgroep dan van het traditionele evenement’. Mooie complimenten, die we samen met Univé en mede-organisator House of Sports inderdaad in onze zak steken.  

Meer informatie
Overzicht alle winnaars
Sponsorcase Alternatieve Vierdaagse 
(pagina 20/21)
Opname online awardshow (show start bij 11 minuten)